FAQ: Întrebări frecvente
Înainte de a comanda
Cum pot comanda pe lunzo.ro?
Pune produsul dorit in cosul de cumparaturi. Apoi mergeți la coșul de cumpărături.
După ce faceți clic pe butonul LIVRARE ȘI PLATĂ, veți vedea metoda de transport și plată selectată. După ce faceți clic pe butonul DETALII DE LIVRARE, introduceți datele dvs. de contact, adresa de livrare și de facturare.
Pentru a plasa o comandă, faceți clic pe butonul TRIMITE COMANDA.
De ce există un retailer pentru fiecare produs?
Lunzo.ro este operatorul platformei Marketplace. Aceasta înseamnă că cumpărați direct de la vânzători selectați și vom intermedia achiziția dvs. Prin urmare, vânzătorul este listat pentru fiecare produs. Veți primi bunurile direct de la vânzătorul selectat.
Care este timpul de livrare?
Fiecare vânzător are un timp de livrare diferit, dar timpul obișnuit de livrare este de 5 - 20 de zile de la plata comenzii dumneavoastră.
Este posibilă livrarea expres?
Din păcate, livrarea comenzii de la Marketplace Lunzo.ro nu este posibilă în prezent prin livrare expres. Niciunul dintre vânzători nu oferă în prezent acest tip de livrare.
Vreau să plătesc în numerar la livrare. Este posibil așa ceva?
Din păcate, nu este posibil să plătiți în numerar la livrare. Toți vânzătorii de pe platforma noastră Marketplace au depozite cu mărfuri în străinătate. Oferim următoarele metode de plată: Plata cu transfer bancar (sau ordin de plată), Card online, Google Pay. Dar nu trebuie să vă faceți griji.
Vă garantăm o achiziție fără probleme, dacă bunurile de la vânzător nu vă sunt livrate în perioada garantată de noi, veți fi desigur rambursat.
După de a comanda
Care este starea comenzii mele și când va ajunge?
In ceea ce priveste starea comenzii dumneavoastra, nu ezitati sa ne contactati la adresa de e-mail support@lunzo.ro iar suportul nostru clienti va va oferi toate informatiile.
Cum îmi vor fi livrate mărfurile?
Comanda va fi livrată direct la adresa dumneavoastră. Comenzile se livrează cel mai adesea prin Poșta Română, în cazul transporturilor mai mici, expedierea va fi plasată în cutia poștală. Livrările mai mari sau mai grele pot fi livrate prin DHL, DPD, UPS sau GLS. Trebuie menționat că nu este posibil să alegeți o companie de transport maritim. Depinde de vânzător ce companie de transport folosește.
Dacă doriți să știți ce companie de transport maritim folosește dealer-ul ales de dvs., nu ezitați să ne contactați prin e-mail: support@lunzo.ro
Cum îmi pot returna comanda?
După o recurs scrisă în timp util, puteți returna bunurile vânzătorului (vânzătorul nu este Lunzo.ro).
Pentru mai multe informații, consultați articolul nostru Anulare și retur.
Pot urmări starea comenzii mele?
Contactați asistența noastră pentru clienți prin e-mail: support@lunzo.ro
Dacă avem deja un număr de urmărire disponibil de la dealerul ales de dvs., vom fi bucuroși să vi-l furnizăm.
Problemă cu comanda
De ce primesc în continuare mementouri de plată când o comandă a fost plătită?
In cazul in care plata a fost efectuata de dvs. in urma cu mai mult de 3 zile, va rugam sa ne trimiteti pe e-mailul nostru support@lunzo.ro numarul contului dumneavoastra din care a fost efectuata plata pentru a putea gasi manual plata dumneavoastra.
Este posibil să fi apărut o eroare la introducerea detaliilor de plată, cel mai adesea introducând o linie greșită Detaliile platii sau omițând-o cu totul.
Cu toate acestea, nu vă faceți griji, vă vom găsi cu ușurință plata în funcție de numărul de cont de la care a fost trimisă plata.
Ce ar trebui să fac dacă mărfurile nu mi-au fost livrate?
Ca platformă Marketplace, garantăm o achiziție fără probleme. Garantăm livrarea mărfurilor de către vânzător în termen de 120 de zile de la plata comenzii dumneavoastră, ceea ce înseamnă data primirii plății dumneavoastră în contul nostru bancar.
În cazul în care bunurile nu v-au fost livrate în perioada garantată, informați-ne despre acest fapt prin e-mail: support@lunzo.ro
Marfa mi-a venit deteriorată. Cum trebuie să procedez?
Dacă bunurile v-au fost livrate deteriorate, trimiteți-ne fotografii ale bunurilor pe care este vizibilă deteriorarea și o fotografie a ambalajului original în care vi-au fost livrate bunurile. Trimite totul pe e-mailul nostru: support@lunzo.ro
Am primit alte bunuri. Cum trebuie să procedez?
Daca ati primit alte bunuri decat cele comandate, trimiteti-ne fotografii ale marfurilor si ambalajul original in care au fost livrate marfa. Trimite totul pe e-mailul nostru: support@lunzo.ro
Mărimea mea nu mi se potrivește și vreau să o schimb. Cum trebuie să procedez?
Daca nu ti-a placut marimea pe care ai ales-o, contactati-ne prin e-mail support@lunzo.ro si precizati ce marime va intereseaza.
Asistența pentru clienți vă va oferi instrucțiuni precise despre cum să procedați în cazul redimensionării.